OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör för kunds räkning För kunds räkning i centrala Sundsvall söker vi nu omgående en administratör då den ordinarie personen skall gå på föräldraledighet vid årsskiftet.Vi söker dig som kan börja arbeta i november månad. Arbetsuppgifter: Som administratör kommer du att arbeta med mycket varierande arbetsuppgifter.Arbetet innehåller mycket kundbemötande både personligen och via telefon.Du kommer vidare att vara spindeln i nätet på kontoret och ansvara för god service både internt och externt.Arbetet innebär också samordning och planering av utbildnings- och kursverksamhet samt boka lokaler och boka föreläsare.Du kommer att vara administrativt ansvarig för två kontor, Sundsvall respektive Östersund.Resor ingår i tjänsten. Kvalifikationer och egenskaper: Vi vill att du som lägst har 3-årigt gymnasium och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.Du har mycket goda datakunskaper och har goda kunskaper i det svenska språket både i tal och skrift.Det är meriterande om du har erfarenhet av något ekonomisystem. Personliga egenskaper som vi värdesätter är ett gott ordningssinne, självständigt arbetssätt och god initiativförmåga.Du gillar tempo, är mycket flexibel och har lätt för att samarbeta med andra.Vidare vill vi att du arbetar strukturerat, tycker om att bemöta andra människor och att du har skinn på näsan.