OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett av våra kundföretag i Älmhultsområdet söker vi omgående en självgående och serviceinriktad administratör!
Som administratör hos vår kund arbetar du främst med:
Besöksmottagning
Transportbokning
Fakturering
Ansvar för telefonväxeln
Reception
Tjänsten inleds med en behovsanställning på ca. en till tre månader men kan komma att förlängas.
Din profil
Vi söker dig som finns tillgänglig för jobb redan idag och som är öppen för att arbeta mellan 75 och 100%. Du besitter goda administrativa kunskaper trivs med att arbeta i en serviceroll där du möter människor både fysiskt och via telefon och mail.
Vi ser gärna att du har minst något års praktisk erfarenhet från reception, administration eller som ekonomiassistent och är van att hålla igång flera uppgifter samtidigt. Med goda IT-kunskaper samt flytande svensk- och engelskkunskaper, kanske just du är den vi söker?
Som person är du självständig, strukturerad och noggrann. Du trivs med att möta kunder och har ett naturligt trevligt bemötande.
Uppdraget är ett inhyrningsuppdrag där du blir anställd hos Empleo Växjö AB för att sedan arbeta ute hos ett av våra kundföretag i Älmhult.
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Du är varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Du ansöker direkt på www.empleo.se
Uppstart: Omgående.
Ort/Placering: Älmhult.
Omfattning: 75-100%.
Lön: Individuell lönesättning tillämpas.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marcus Royson
0470-730192