OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Inpeople är en HRM-partner till många av Sydostregionens mest framgångsrika företag. Vi erbjuder rekrytering, personaluthyrning och organisationsutveckling inom alla personalkategorier. Vår nisch är företag som vill ha hög kvalitet och ett perfekt resultat. Vi har huvudkontor i Växjö och cirka 150 anställda. Inpeople är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag.
Dina arbetsuppgifter
Till vår kund i Växjö söker vi nu en administratör för omgående uppdrag. Kunden finns inom IT-branschen och tidigare erfarenhet av detta är meriterande men inget krav. Du arbetar med registrering av uppgifter i olika interna system och det kommer ställas höga krav på din noggrannhet. Tjänsten kan även komma att innefatta kontakt med leverantörer varpå din sociala förmåga bör vara hög. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning och tidsbegränsat, 3-6 månader, men för rätt person finns goda möjligheter till förlängning.
Din profil
Tidigare administrativ erfarenhet är meriterande och du ska kunna starta omgående. Du arbetar metodiskt och med stor noggrannhet. Du är social och trivs i samarbete med andra. Som konsult på Inpeople har du en passion för att ge service. Du förstår att stort engagemang är avgörande för att ha nöjda kunder. Du tycker om att ta ansvar och kan fullt ut stå bakom vår laganda som vi kallar Inspirit. Då urval sker löpande ser vi fram emot din ansökan redan idag. Välkommen!