Administratör för omgående uppdrag

Administratör för omgående uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om oss
Hej! Det är vi som är Clockwork. Vi arbetar med rekrytering och bemanning men vi brukar säga att vi är i ”bättre framtidsbranschen” – för vi vill vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas. Vårt erbjudande är träffsäker matchning mellan företagens behov och medarbetarnas kvaliteter, oavsett om det handlar om jobb i industri- eller tjänstesektorn, inom skolvärlden eller i olika integrationsprojekt. Vi tror på människor och vi vet att rätt människa på rätt plats gör skillnad. Därför är det viktigt för oss att ha koll på varje marknad, varje företag och varje medarbetare. Och därför är det viktigt för oss med en stark lokal närvaro. Du möter oss i sexton städer från Stockholm i söder till Piteå i norr.
Läs mer på www.clockworkpersonal.se


Dina arbetsuppgifter
För ett omgående uppdrag söker vi nu en projektadministratör till ett kommunalt bolag. Som projektadministratör hos vår kund arbetar du med kontroll, efterlevnad och uppföljning av rutiner och beslut gällande avdelningen. Du kommer även att utveckla och följa upp avdelningens rutiner för ökad kvalitet. I arbetet kommer du att stötta interna och externa uppdragsledare i administrativa rutiner samt vara behjälplig i hanteringen av digitala mappstrukturer.

Uppdraget sträcker sig över tre månader med start omgående.

Din profil
Vi tror att du som söker tjänsten är en strukturerad och ansvarstagande person med god analytisk förmåga. Du arbetar på ett metodiskt och förtroendeskapande sätt samt ser lösningar med ett helhetsperspektiv. Tack vare din positiva inställning och din servicekänsla bidrar du med en god stämning till såväl medarbetare som externa parter.

För att lyckas i denna tjänst har du flera års erfarenhet som administratör och har tidigare arbetat i projekt. Du har en utbildning inom relevant område från högskola eller universitet. Om du dessutom har erfarenhet av arbete inom fastighets- eller byggbranschen ser vi det som meriterande. Du har goda kunskaper i svenska och engelska samt har god datorvana.

Du blir anställd av Clockwork och arbetar på uppdrag hos vår kund. Arbetet som konsult hos Clockwork ger dig ett brett kontaktnät, goda karriärmöjligheter samt goda chanser att påverka såväl arbetssituation som personlig utveckling. Som anställd hos oss får du en attraktiv anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. För att passa in i rollen som konsult ser vi att glädje, engagemang och affärsmässighet speglar din personlighet.

Låter detta som ett uppdrag för dig? Då ser vi fram emot att läsa din ansökan så snart som möjligt! För mer information är du varmt välkommen att kontakta Josefin Lyrberg på 073-351 27 18 josefin.lyrberg@clwork.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Angelica Carlsson
0733512704
Jan Johansson

Anders Hultgren
0733512701
Jan Johansson
0733512702
Jan Johansson
0733-512702
Petter Myhlback

Petter Myhlback
0733-512703
Petter Myhlback

Angelica Carlsson

Helena Lundqvist Cabrera

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clockwork Bemanning & Rekrytering AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 31 augusti 2020
  • Ansök senast: 13 september 2020

Besöksadress

Stigaregatan 7, Falun
None

Postadress

Stigaregatan 7
Falun, 79160

Liknande jobb


28 november 2024

28 november 2024