Administratör för omgående uppdrag!

Administratör för omgående uppdrag!

Arbetsbeskrivning

Är du organiserad och trivs i en roll där du får arbeta administrativt? Uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och får ta eget ansvar? Då kan detta vara något för dig! Just nu söker vi en Administratör till vår kund inom byggbranschen i Örebro! Uppdraget är på heltid och förväntas starta omgående, uppdraget löper på under ett par månader. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Administratör kommer du bland annat ansvara för för att hantera information och utskick till kunder och leverantörer. I rollen ingår dokumenthantering av befintliga och nya avtal samt övriga administrativa uppgifter, du kommer att få svara på frågor från kunder rörande befintliga projektavtal via mail och telefon. Du kommer arbeta brett och varierat där även andra administrativa arbetsuppgifter kan förekomma. I den här rollen kan du se fram emot ett stort eget ansvar, men också nära samarbete med kollegor och aktörer både internt och externt hos företaget.

Vem är du?
Vi söker dig som har utbildning på lägst gymnasienivå, men gärna högre utbildning med inriktning mot ex. juridik, ekonomi eller administration. Vi ser även gärna att du har tidigare erfarenhet av administration med liknande arbetsuppgifter som ovan och har du dessutom erfarenhet av byggbranschen är det extra meriterande. Du har goda kunskaper i MS Office. Vidare behöver du ha goda kunskaper i engelska och svenska, i både tal och skrift.

Som person är du organiserad, strukturerad och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Dessutom uppskattar du en roll där du får arbeta både självständigt och tillsammans med andra i en teammiljö. Din positiva grundsyn och förmåga att identifiera problem och lösningar på ett tidigt stadie gör dig till en uppskattad kollega. Du har även en vilja att ständigt fördjupa dina kunskaper och att anta nya utmaningar.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 27 mars 2022

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024