Administratör för projektledning

Arbetsbeskrivning

Är du en driven kommunikatör och en person som gillar att skapa nya kontakter? Då har vi jobbet för dig!

Om företaget

Vi söker en Administratör för Saabs räkning i Karlskoga. Uppdraget är en tillsvidareanställning där du blir anställd av Industrikompetens.

Dina arbetsuppgifter

Rollens huvuduppgift är att biträda/avlasta programledare beogaträffande reservdelsaffärer exempel på uppgifter som kan komma att vara aktuella:

• Utfärda förenklade kalkylanmodan till produktionsenheten och sammanställa offertunderlag baserat på underlaget från produktionsenheten
• Utfärdande av interna ordersedlar (beordring av produktion då beställning erhållits)
• Ordna med transporter (leverans till kund)
• Registrera, fördela och besvara kundkorrespondens
• F6ölja upp samt sammanställa status i beställningsgenomföranden.
• Stötta programkvalitetsledare vid behov, t ex vid leveranskontroller och sammanställning av kvalitetsdokumentation.

Du kommer att jobba på avdelningen Programmes inom affärsenheten Ground Combat. På Programmes ansvarar vi för att genomföra beställningar och för produktledning av produktfamiljerna CG, AT4, NLAW och BILL. I Programmes ansvar ingår ansvar för fakturering, kassaflöde, bruttomarginal och produktportföljens lönsamhet och kvalitet. Dessutom stöttar vi Marketing & Sales i offertarbeten.


Din profil

Vi tror att du har flera års erfarenhet från projektledararbete, inkl risk-/möjlighetsledning.

Som person är du en god lyssnare och driven kommunikatör, speciellt i samarbete med kunder och interna intressenter. Dina språkkunskaper i svenska och engelska håller självklart hög kvalitet. Eftersom du har du lätt att anpassa dig i olika miljöer och kulturer trivs du med att arbeta med människor från andra kulturer och att få lära dig nya saker.



Ansökningsförfarande

Vårt urval sker löpande. Vänta därför inte med din ansökan, utan sök jobbet idag!

Har du frågor kring tjänsten så är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare, Lotta Hoff 011-199472. lottaweberg@industrikompetens.se


Om oss

Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Våra kunder finns främst inom industri och IT men även på den offentliga sidan. Rekrytering, bemanning och omställning ingår i vårt tjänsteutbud liksom kundunika och standardiserade undersökningar. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor i Östergötland och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.

Kontaktpersoner på detta företaget

Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman

Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23

Sammanfattning

Besöksadress

Djurgårdsgatan 56, Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


Verksamhetskoordinator

Verksamhetskoordinator

3 oktober 2024

2 oktober 2024

Projektkoordinator

24 september 2024