Administratör för rekrytering till kund

Arbetsbeskrivning

Randstad söker en administratör för rekrytering till en av våra kunder i Malmö.Kunden producerar nischade tekniska produkter och är mycket framgångsrika inom sin förändringsbenägna bransch.Med bakgrund av detta vill företaget expandera och söker därför en ny medarbetare som främst ska fokusera på det administrativa arbetet kring inköp, leverans och fakturor.Arbetsuppgifter[ Arbetet sker i nära relation till produktionschefen och innebär att du avlastar denne i följande administrativa uppgifter.[ -Göra beställningar till leverantörer.- Leveransbevakning - stämma av följesedlar och fakturor mot gjorda beställningar.- Frakthantering.- Kontrollera materialleveranser - hålla koll på lager.- Kvalitetsuppföljning, ibland besök hos kund.[ Allt arbete sker i SPCS samt delvis i Excel.[ Utbildning/Erfarenhet Du har som lägst gymnasiekompetens.Det är viktigt att du har ett visst intresse för teknik och en vilja att lära och förstå produkten bakom ett artikelnummer.Kunskaper i SPCS är meriterande men inte ett krav, det viktigaste är att du har en bra datavana och mycket goda kunskaper i Office-paketet.Du har administrativ erfarenhet sedan tidigare och du har även haft en viss kundkontakt.[ Personliga egenskaper Vi söker dig som har en mycket god administrativ ådra.Du tycker om ordning och reda, är noggrann och vill gärna systematisera ditt arbete.Du är en självständig, trygg person som inte är rädd för att ta egna initiativ och som har lite skinn på näsan.Samtidigt är du prestigelös och strävar hela tiden efter skapa goda relationer med leverantörer och kunder.Då tempot på kontoret ofta är högt är det mycket viktigt att du kan fokusera och arbeta strukturerat i pressade situationer.[ Tjänsten är på heltid, förlagd till Malmö.Vi beräknar tillsätta tjänsten omgående men exakt datum kan diskuteras.Vi arbetar med ett löpande urval så vänta inte med att ansöka.Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Jägerskog
+46 72 9889038
Marielle Österholm
072 988 90 32
Anna Nyholm
086939466
Anna Nyholm
+46 72 988 90 05
Carin Wall
072 988 90 07
Tobias Jägerskog
072 988 90 38
Martin Edin
+46 729889825
Maria Öhlander
+46 72-988 9604
Maria Frisk
+46 72-988 9607
Sofie Wallström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 29 september 2009
  • Ansök senast: 20 oktober 2009

Besöksadress

Kalendegatan 26
None

Postadress

Box 17193
Stockholm, 10462

Liknande jobb


5 november 2024

5 november 2024

5 november 2024