Administratör för uppdrag hos kund i Malmö

Administratör för uppdrag hos kund i Malmö

Arbetsbeskrivning

PerformIQ gör mer än att hitta personal. Våra kandidater har rätt CV och det där lilla extra som du letar efter. Ansvarstagande, dedikerad, fokuserad, kalla det vad du vill, vi kallar det för idrottens egenskaper.

Har du tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Är du en person som arbetar noggrant och som har möjlighet att arbeta 6-8 timmar per dag? Då kan du vara den vi söker till tjänsten som administratör hos vår kund!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER
Till vår kund söker vi nu en administratör för ett spännande uppdrag. Vår kund är en större organisation i Malmö och i rollen som administratör kommer du framförallt att hjälpa till med att flytta över information från Excel in till företagets affärssystem. Uppdraget är 4-9 månader och start är senast i början på januari. Du kommer initialt att arbeta 6 timmar per dag men det kan gå upp till att bli 8 timmar per dag. Upplärning sker på plats men det finns sedan möjlighet att arbeta merparten av tiden hemifrån.

KRAV PÅ PERSON
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande tjänster sedan tidigare. För att lyckas i rollen som administratör ser vi att du känner igen dig på följande punkter:

• Duktig administratör
• Bekväm användare av Office-paketet, särskilt Excel
• Serviceinriktad och noggrann i ditt arbete

Det är av vikt för tjänsten främst att du arbetar noggrant och strukturerat. Du är en positiv person som är serviceinriktad och trevlig i all kontakt med kollegor. Du är duktig på att strukturera ditt arbete och att arbeta självständigt. För att kunna logga in i deras system så behöver du ha ett Bank-ID.

Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som administratör.

ÖVRIGT
Start: Enligt överenskommelse, dock senast i början på januari
Omfattning: 4-9 månader, initialt 6 timmar per dag.
Arbetstid: Kontorstider
Plats: Malmö

PerformIQ – rekrytering av personal med egenskaper från idrott/föreningsliv, är vår samarbetspartner och vi hänvisar eventuella frågor om tjänsten till Rekryteringskonsult Mattias Carlsson på mattias.carlsson@performiq.se. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

Välkommen med din ansökan!

Sökord: administratör, administration, Excel, Malmö

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Almgren
073-353 75 14
Caroline Palm

Henrik Petré

Carl Henrik Monsén

Lina Beaman

Åsa Almgren

Edvard Sjöberg
073 353 75 13
Christian Simon

Henrik Petré

Hanna Mattsson
0733-53 75 17

Sammanfattning

  • Arbetsplats: PerformIQ AB
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2020
  • Ansök senast: 6 januari 2021

Besöksadress

Birger Jarlsgatan 34
None

Postadress

Sveavägen 159
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024