OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
För kunds räkning söker vi nu en engagerad och serviceinriktad administratör till jobb i Mjärdevi, Linköping. Vår kund har en ny partnerstrategi som innebär att de kommer sälja mer produkter genom partners. Företaget behöver därför förstärka med en administrativ resurs till sin Finance avdelning som jobbar med Business Support.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifterna kommer i huvudsak innebära registrering och uppdatering av användarkonton, se till att rätt behörigheter läggs in samt att ge support i de interna systemen. Då en stor del av supporten kommer ske mot Sri Lanka krävs det att man börjar jobba klockan 8 på morgonen, p.g.a tidsskillnanden. Koncernspråket i företaget är engelska. Detta innebär att all dokumentation och större delen av den muntliga supporten kommer ske på engelska.
Din profil
Till denna tjänst ser vi att du är strukturerad och serviceinriktad. Du trivs att arbeta tillsammans med andra människor, är lyhörd och har en tydlig kommunikation. Vidare är du flexibel med förmågan att snabbt anpassa dig till ändrade omständigheter. Mycket goda kunskaper i engelska samt goda kunskaper i Office-paketet är viktigt i denna tjänst. Därtill kräver tjänsten att du har tidigare erfarenhet av administrativt arbete, exempelvis som administratör, kundtjänstmedarbetare eller liknande.
Ansökningsförfarande
Tjänsten är en visstidsanställning på 3 månader, heltid, med eventuell möjlighet till förlängning. Start sker i slutet av augusti/början av september. Skicka in din ansökan snarast, då intervjuer kommer ske redan under v. 28.
Vid frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Katrin Wallin
Telefon: 011-19 94 64 Mail: katrin.wallin@industrikompetens.se
Om oss
Industrikompetens och Skill jobbar med kort- och långsiktig kompetensförsörjning. Våra kunder finns främst inom industri och IT men även på den offentliga sidan. Rekrytering, bemanning och omställning ingår i vårt tjänsteutbud liksom kundunika och standardiserade undersökningar. På uppdrag av våra ägare är vi djupt engagerade i utbildningar och kompetensförsörjningsfrågor i Östergötland och fungerar som en naturlig samlingspunkt för våra kund- och ägarföretag genom våra olika nätverk.
Kontaktpersoner på detta företaget
Susanne Dahl
0730- 72 66 37
Linda Strandman
Lotta Weberg Hoff
0767-781502
Linda Strandman
076-778 15 10
Patrik Funke
076-778 15 29
Jessica Jacobsson
013-32 94 02
Patrik Funke
013-32 94 22
Jessica Jacobsson
013-329402
Linda Strandman
0767781510
Tobias Knutson
013-32 94 23