OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu för uppdrag till Mercedes-Benz en administratör till deras garantiavdelning. Har du en teknisk förståelse, administrativ vana och älskar kontakt med kunder? Då är detta tjänsten för sig! Uppdraget är med start omgående och förväntas pågå i 6 månader. Låter detta som något för dig? Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer att vara en del av ett erfaret team som sitter placerat på Dockan i Malmö. Tillsammans ser ni att kunden får bästa möjliga service kring deras garantiärenden.
Som administratör kommer dina arbetsuppgifter i huvudsak bestå av:
o Hantering av administrationen kring serviceuppdateringar och återkallelser av bilar
o Sammanställning av underlag för kontering, fakturering och hantering av licenser
o Viss kontakt med återförsäljare
Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är förlagda under kontorstider måndag till fredag.
Vem är du?
Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område samt god erfarenhet av administrativt arbete sedan tidigare. Du har även goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel. Har du dessutom erfarenhet från fordonsbranschen är det meriterande.
Som person är du en driven teamplayer och noggrannhet samt god service är en självklarhet för dig. Du är lösningsorienterad, nyfiken och prestigelös i ditt arbetssätt. Dessutom är du engagerad i ditt arbete och drivs av att skapa nöjda kunder.
Du kommunicerar obehindrat på engelska i både tal och skrift. Har du kunskaper i danska språket är även detta meriterande då viss kontakt kommer vara mot den danska marknaden.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336