Administratör för uppdrag till statlig myndighet i Alnarp!

Administratör för uppdrag till statlig myndighet i Alnarp!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
För uppdrag till statlig myndighet i Alnarp söker vi nu en administratör. Uppdraget är med start omgående och pågår i 3 månader med chans till förlängning. Är du organiserad, en fena på Excel och trivs i en roll där du får arbeta administrativt? Då är detta tjänsten för dig! Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som administratör kommer du att vara ett operativt stöd för verksamheten och assistera kollegor med administrativa uppgifter.

Några av de arbetsuppgifter rollen innefattar:
- Göra snurror
- Registrera kurser i utbildningssystemet Totara
- Göra sammanställningar och utdrag ur BLIS
- Enklare hantering av avtal i P360
- Enklare arbeten i Agresso
- Göra aktivitetslistor i kurser
- Enklare kompletteringar, t ex skriva ut fakturor
- Enklare uppgifter i projekten, t ex utskick av skrifter
- Hjälpa till med planering och genomförande av flytt
- Hjälpa till med kurser mm
- Titta på fakturaunderlag för att se vilket län rådgivningen är gjord i OCR-inskanning
- Lägga in deltagarlistor i Access

Arbetet är förlagt måndag till fredag under kontorstider och du kommer att utgå från myndighetens kontor i Alnarp.


Vem är du?
Du har en avslutad gymnasieexamen eller likvärdig utbildning samt erfarenhet av enklare bokföring. Du har mycket god vana av att arbeta i Excel och kan hantera pivottabeller utan svårighet. Dessutom har du tidigare arbetat i något av följande system: BLIS, Totara, Accsess, Agresso eller P360.

Som person har du lätt för att lära dig nytt, är strukturerad, engagerad och lätt för samarbete med andra.

Du kommunicerar obehindrat på svenska i både tal och skrift.


Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Marie Noren

Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk

Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson

Disa Fanto Börjesson
0766-775336

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Malmö AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 augusti 2021
  • Ansök senast: 6 september 2021

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024