OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker nu en erfaren administratör för uppdrag till vår kund i Helsingborg. Har du arbetat med administrativa uppgifter i större bolag och redo för en ny utmaning? Då är detta tjänsten för dig! Uppdraget är med start 1 september och pågår i 6 månader. Låter detta som något för dig? Sök redan idag, urval och intervjuer hålls löpande.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Dina arbetsuppgifter kommer vara att skapa arbetsorder till företagets tekniker, uppdatera uppgifter i system bl.a. affärssystemarkivering, agera operativt stöd åt avdelningschef samt i viss mån avlasta avdelningscheferna.
Arbetet är förlagt på kunds kontor i Helsingborg, måndag till fredag under kontorstider.
Vem är du?
Du har minst 5 års erfarenhet av administrativa uppgifter i större bolag (fler avdelningar, minst 50 anställda). Vidare har du god erfarenhet av MS Office samt talar och skriver flytande svenska och engelska.
Det är meriterande om resursen har kunskap och erfarenhet av att arbeta i Xellent.
Som person är du självständig, noggrann, har förmåga att se helheten och bidrar med en positiv energi.
Varmt välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336