Administratör, Gävle

Administratör, Gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du initiativtagande och självständig? Trivs du med en varierad arbetsvardag där du är en viktig nyckelfunktion i verksamheten? Brinner du för att kombinera administration och service med kunden i fokus? Då ser vi fram emot din ansökan!

Vi söker nu en administratör för uppdrag i Gävle för omgående start.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I rollen som administratör har du en växlande och fartfylld arbetsdag, som kommer styras utifrån verksamhetens behov och den dagliga driften. 

Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av att administrera, beställa behörigheter och datorer, ansvara för inköp, post- och pakethantering. Du bemannar telefonen och svarar på inkommande mejl.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har arbetserfarenhet från liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Vidare ser vi att du har god systemvana och är en van användare av Officeverktygen. Du kommer att ha mycket kontakter via telefon och mejl, vilket kräver goda kunskaper i svenska, i såväl tal som skrift.

Vi lägger stor vikt i personlig tillämpning och söker dig som är trygg och stabil samt är van och har förmågan att anpassa dig till olika situationer. Du kommunicerar på ett tydligt sätt och säkerställer att budskapet når fram, påminner och följer upp. Du är är van att hantera stora mängder information för att på ett eget effektivt sätt kunna strukturera upp arbetet, sätta upp och hålla tidsramar. Noggrannhet, god service och samarbetsförmåga genomsyrar ditt arbete och du trivs med att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra. 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Start omgående, löpande urval och intervjuer. Uppdraget kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. 
För information: Anna Lindqvist, Konsultchef; anna.lindqvist@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 maj 2021
  • Ansök senast: 21 maj 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Samordnare lösöre

Samordnare lösöre

8 januari 2025

8 januari 2025

Tandtekniker biträde / Kontorservice

Tandtekniker biträde / Kontorservice

7 januari 2025