OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi på Fagerhults Belysning söker nu en administratör som vill arbeta med krediteringar och returhantering.Du kommer att få hantera uppgifter inom både ekonomiområdet samt av mer utredande karaktär inom logistikområdet.I tjänsten har du daglig kontakt med våra säljbolag och vårt centrallager i Habo.Tjänsten ingår i vårt säljsupportteam som har i huvuduppgift att hjälpa våra säljbolag med allt från priser och lagersaldon till leveranstider och ledtider. För att passa in i vår organisation tror vi att du är en pålitlig, kommunikativ person med glimten i ögat.Vi tror vidare att du ser en utmaning i att ge kunden service och support i världsklass.Du trivs med att arbeta i ett högt tempo, där noggrannhet och en positiv attityd kombinerad med framåtanda är en förutsättning för att lyckas.Vi ser gärna att du har en administrativ bakgrund kompletterad med erfarenheter från ett eller flera affärssystem.Om du har arbetat med internationella kontakter tidigare ser vi det som ytterligare meriterande.Du kommunicerar på engelska i så väl tal som skrift.Då vi arbetar fortlöpande med urvalsprocessen motser vi din ansökan snarast, dock senast den 25 oktober.Tjänsten är på deltid, 60% och placeringsorten är Fagerhult, Habo.
Kontaktpersoner på detta företaget
HR Director Tony Grahn
036-10 85 99
Sales manager,Nordic&Baltics Taito Hokkanen
+358 10 4466 580
Quality & Environment Manager Gunnar Eliasson
036-10 86 35