OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till vårt team inom Affärsadministration Privat. Som handläggare inom affärsadministration ansvar du för handläggning och administration av bankens produkter, till exempel utbetalning av beviljade konsumentkrediter.
I rollen kommer du också få vara med och påverka vårt arbetssätt och processer. Vi jobbar ständigt för att bli bättre och i teamet hjälps vi åt med att effektivisera, automatisera, utveckla och kvalitetssäkra våra processer. Tjänsten innebär i första hand service till privatkunder genom hantering av ansökningar och övriga ärenden som har med erbjudandet att göra.
Exempel på arbetsuppgifter…
• Administrera Marginalens utlåningsprodukter för privatpersoner.
• Intern kundsupport avseende våra produkter.
• Handlägga förfrågningar från myndigheter och andra banker.
• Ansvar för dokumentation av processer och handböcker inom Affärsadministration.
• Kontrollera och följa upp KYC-blanketter.
Vem du är
Vi söker dig som sätter kunden i fokus och har ett intresse för administration. Som person är du självgående, tar stort ansvar i din åtaganden och du har ett starkt inre driv. Du kan arbeta såväl självständigt som i team. För dig är det självklart att se till kundens, teamets och affärens bästa.
Du trivs i en händelserik miljö och har inga problem att parera flera frågeställningar samtidigt och du är självklart lösningsorienterad. Har du erfarenhet av liknande arbete är det meriterande. Du har ett professionellt kundbemötande, en mycket god känsla för service, en positiv inställning och ett prestigelöst förhållningssätt. Har du eftergymnasial utbildning eller motsvarande är även det meriterande.Du uttrycker dig väl både i tal och skrift på såväl svenska som engelska.
Uppdraget är ett konsultuppdrag med start i omgående i minst 6 månader och sedan finns det möjligheter till överrekrytering till Marginalen Bank.
Varmt välkommen med din ansökan!