OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
PSK Syd utför ritningsrevideringar och inmätningar. Vårt egenutvecklade, webbaserade verktyg för dokument- och ärendehantering används av oljebolagen i Sverige. Vi erbjuder konsult- och projektledartjänster där vi hjälper kunderna med allt från utredningar och felanmälningar till totala uppritningar med bl.a. yttre VA och alla nödvändiga myndighetskontakter för bygglov.
Arbetsuppgifter
PSK Syd erbjuder nu ett utmanande och omväxlande arbete som Administratör/Handläggare. Tjänsten är bred med varierande arbetsuppgifter och det krävs ett starkt driv och beslutsamhet för att lyckas på bästa sätt. En stor del av tjänsten består av att arbeta med registeruppdateringar samt definiera och fördela arbetsuppgifter. Arbetet innebär mycket kontakter såväl internt som externt. Du samordnar kundkontakter och tar stor del i faktureringen.
Din bakgrund
Vi söker dig som har relevant utbildning och som trivs i en administrativ och händelserik roll. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta som administratör/projektledare/assistent. Har du dessutom jobbat på ett konsultbolag tidigare kommer du att snabbt komma in i dina arbetsuppgifter. Vidare ser vi att du är flytande i det svenska och engelska språket, både i tal och skrift.
Meriterande är:
Erfarenhet av fakturering.
Erfarenhet av ärendehantering.
Erfarenhet av handläggning av myndighetsbeslut.
Branscherfarenhet från petroleum eller bygg- och anläggning.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som på ett bra sätt kan sätta dig in i olika tekniska frågor, kan arbeta självständigt och är service minded. Som person är du driven, kreativ och gillar att ta egna initiativ. Du är lyhörd och ställer de frågor som krävs för att nå framgång i arbetet. Du är en lagspelare som är offensiv i ditt tillvägagångsätt och ser vad det är som behövs göras. Du prioriterar på rätt sätt och ser till att ärenden och processer slutförs. Du arbetar strukturerat och givetvis är du noggrann i det du gör.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Det viktigaste är att du som person har rätt inställning och en långsiktig ambition med ditt yrkeskunnande.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstidsanställning/heltid.
Denna rekrytering utgår från ett långsiktigt behov och vår ambition är att du ska bli vår kollega för lång tid framöver. Inledningsvis blir du anställd hos Lernia Bemanning AB och jobbar som uthyrd konsult men vi räknar med att du övergår i en anställning direkt hos PSK Syd AB efter en tid.
Tillträdesdag
Tillträde i januari eller efter överenskommelse.
Information
Lernia Bemanning har ansvaret för rekryteringen.
Du gör din ansökan på www.lernia.se
Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag har löpt ut och vi ser därför att du ansöker så fort som möjligt.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Peter Sandqvist på 0722-54 11 25 eller via e-post på peter.sandqvist@lernia.se.
Välkommen med din ansökan!
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom utbildning, bemanning och omställning. Vi utvecklar människor, företag och organisationer med rätt kompetenslösningar i arbetslivets och arbetsmarknadens alla skeden. Vi bidrar till en bättre matchning på arbetsmarknaden och ser till att fler människor kommer i egenförsörjning och att fler företag och organisationer kan stärka sin konkurrenskraft.
Kontaktpersoner på detta företaget
Mimmi Nilsson
Mimmi Nilsson
0722-54 11 63
Peter Sandqvist
Chanette Svensson
Peter Sandqvist
0722-54 11 25
Björn Kamf
Lina Nilsson Sjöholm
072-254 33 71
Lina Nilsson Sjöholm