Administratör hantering av Nätanslutningar

Administratör hantering av Nätanslutningar

Arbetsbeskrivning

Vi söker en Administratör för hantering av Nätanslutningar hos vår kund i Stockholm.

Vår kund har flertal nätanslutningsteam som ansvarar för nyanslutning, anslutningsförändringar samt ombyggnation av kundens distributionsnät på begäran. Under året kommer vår kund att genomföra ett stort städarbete på Nätanslutningar. De har i dagsläget ca 7500 ärenden som behöver hanteras och planen är att dessa skall slutföras och stängas under året. Arbetet kommer att drivas med ett team fristående från den vanliga anslutningsverksamheten för att säkra fokus på just detta arbete.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara av administrativ karaktär där du och dina kollegor följer en framtagen arbetsinstruktion.

Exempel:

- Stänga ärenden

- Kontrollera ärendestatusar

- Efterfråga dokumentation

- Skicka fakturor






Krav på erfarenhet:

- Goda allmänna datorkunskaper

- Erfarenhet av administrationsarbete

- Minst gymnasieutbildning, teknisk inriktning






Meriterande erfarenhet:

- Erfarenhet från energibranschen

- Arbete i SAP miljön

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper

Din ansökan

Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se

Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.

Om Quest Consulting

Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.

Kontaktpersoner på detta företaget

Quest Consulting

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Quest Consulting
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2021
  • Ansök senast: 19 mars 2021

Besöksadress

Upplandsgatan 7 11123 Stockholm
None

Postadress

Upplandsgatan 7
Stockholm, 11123

Liknande jobb


Administrativ assistent - vikariat

Administrativ assistent - vikariat

3 januari 2025

26 november 2024