Administratör Härnösand

Administratör Härnösand

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gillar du att skapa ordning och reda samt att arbeta enligt tydliga regler och riktlinjer? Är du dessutom en fena på administration? 


Vi söker nu en administratör till vår kund i Härnösand. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknandet arbete. Du trivs i såväl självständigt arbete som i samarbete med andra. 
Låter detta som en tjänst för dig? Då ser vi fram emot din ansökan redan idag!
 
Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Här  arbetar du enligt tydliga regler och riktlinjer samt i enlighet med sekretess. Arbetsuppgifterna består av registratorsuppgifter så som:
Postöppning
Sortering
Skanning 
Diarieföring av inkommande och upprättade handlingar
Övrig administration, exempelvis möteshantering och utlämnande av allmän handling


Arbetstider
Deltid, 50%. Arbetstid: Dagtid mån-fre. 
Uppdraget är tidsbegränsat ca 3 månader.

Kvalifikationer
I detta uppdrag krävs det att du har lätt för att ta till dig instruktioner. Du är ansvarstagande, tar initiativ samt arbetar noggrant och strukturerat.  Du har även god samarbetsförmåga.  


Du behöver även:
Gymnasial utbildning
Mycket goda kunskaper i Svenska
Ett vårdat språkbruk i både tal och skrift

Det är meriterande om du tidigare arbetat med registratur och arkiv.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Erfarenhet
5 års erfarenhet inom liknande arbetsuppgifter.

Ansökan
Ansök snarast, då behovet är omgående, dock senast 2020-11-20, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.


För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - 3 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 november 2020
  • Ansök senast: 20 november 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Registrator

Registrator

20 december 2024

Registrator till kanslienheten

Registrator till kanslienheten

20 december 2024

Handläggare med inriktning förvaltning/juridik

Handläggare med inriktning förvaltning/juridik

20 december 2024

Registrator till Socialförvaltningen

Registrator till Socialförvaltningen

19 december 2024