Administratör Helpdesk

Administratör Helpdesk

Arbetsbeskrivning

EFG European Furniture Group designar, utvecklar och producerar möbler för kontor och offentliga miljöer under varumärkena EFG och Savo. EFG erbjuder ett komplett utbud av flexibla och hållbara möbler för alla typer av arbetsmiljöer. Savo är vårt premiumvarumärke för kontorsstolar. Våra produkter säljs via auktoriserade återförsäljare, partners och interiörspecialister. Våra kärnmarknader är Sverige, Norge, Danmark och Finland. Idag kombinerar vi outsourcad komponentproduktion med egen produktion, montering och logistik i Tranås, Sverige. Läs mer om oss och våra produkter på www.efg.se samt www.savo.com

.

Vi söker nu en medarbetare till Helpdesk med placering hos EFG European Furniture Group i Tranås.
Denna avdelning arbetar med support för säljkontor i Norge. I tjänsten hanterar du order från det att de lämnar säljare/innesäljare till dess att de blivit planerade för leverans/montering och hanterar eventuella avvikelser och fakturering. Alla på Helpdesk arbetar med gemensamma arbetsuppgifter och därmed är du insatt i alla förekommande uppgifter, även om det tidvis sker indelningar mellan de olika uppgifterna.

Arbetsuppgifter
Kontroll av orderbekräftelser
Leveransbevakning
Hantering av reklamationsärenden
Fakturering

Vi söker dig med mycket energi och engagemang som kan ge kollegor och kunder bästa möjliga service genom att lösa saker på ett professionellt sätt och i rätt tid. Du är resultat- och lösningsfokuserad samt har en god samarbetsförmåga.
 
För att lyckas i rollen
Du är noggrann och affärsmässig.
Du är strukturerad och ansvarsfull.
Du har lätt för att kommunicera i tal och skrift.
Du har god servicekänsla.
Du gillar kontakten med kunder och leverantörer.
   
Tjänsten förutsätter att du har som lägst gymnasieexamen och med lätthet tar till dig nya programvaror. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av försäljning och kundtjänst samt erfarenhet av olika affärs- och mailsystem.

Frågor och ansökan
Vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt, dock senast 16 januari 2022.
Anställningsform: Heltid.
Plats: Tranås.
Urval och intervjuer sker löpande. Eventuella frågor om tjänsten besvaras av LindaMarie Johansson, tel 0140-675 36 eller mail lindamarie.johansson@inputinterior.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Manager Helen Nordvall
0140-675 83
Talent Manager & HR Business Partner Emma Lagerbielke
0313503789
Anna Edén

HR Business Partner Johanna Illergård Arvidsson
014067551

Sammanfattning

  • Arbetsplats: EFG European Furniture Group
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 december 2021
  • Ansök senast: 16 januari 2022

Besöksadress

Göteborgsvägen 52 43137 Mölndal
None

Postadress

Göteborgsvägen 52
Mölndal, 43137

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024