Administratör, heltid

Arbetsbeskrivning

Academic Work är bemannings- och rekryteringsföretaget för studenter och unga akademiker.Vi är idag Sveriges största arbetsgivare för studenter och har ungefär 1 600 konsulter ute på uppdrag varje månad.Vi verkar för att företag skall erbjudas en kanal för att kunna säkra sin kompetenstillförsel på såväl kort som lång sikt samtidigt som studenter och unga akademiker skaffar sig värdefulla meriter och kontakter inför framtiden.Vår mission är att skapa möjlighet för studenter att få arbetslivserfarenhet vid sidan av sina studier samt hjälpa dem till ett fast jobb.Vi jobbar inom de flesta branscher och med många av Sveriges största företag såväl som med mindre organisationer.Academic Work är idag ett av Sveriges största bemanningsföretag med cirka 100 personer sysselsatta internt.Vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping och uppdrag över hela Sverige.Välkommen till framtiden!Nu söker vi en administratör på heltid, som har ekonomisk förståelse och ett tekniskt intresse.Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos en av våra kunder.Den aktuella kunden arbetar inom styr- och reglerbranschen och finns belägen i Göteborg Som administratör kommer du att ha många olika arbetsuppgifter.Samtidigt som du kommer att ha hand om företagets butik, arbeta med lagerhantering och vara teknisk support kommer du även att arbeta med fakturering, upplägg av projekt samt hantera felanmälningar och serviceavtal.Du kommer även att ha sedvanliga administrativa arbetsuppgifter så som att ta emot besökare, svara i telefon, dokumentera, beställa kontorsmaterial och utföra materialbeställningar Vi söker dig som trivs med att ha många olika arbetsuppgifter och som vill utvecklas i den rollen.Du är social till sättet, gillar att ta egna initiativ har inga problem med att "hugga i" där det behövs.Eftersom arbetsuppgifterna är många och flexibla bör du kunna göra snabba prioriteringar i stressiga situationer.Du måste ha god datavana och bör ha förståelse för både ekonomi och teknik.Det är meriterande om du har haft liknande arbete tidigare. Start: Omgående Omfattning: Heltid och tillsvidare.För rätt person finns även chans till överrekrytering.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringskonsult Jennie Ridderstad
0313523376 0736444136
Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
konsultchef Matilda Lyngéus
0313523386 0701617309
konsultchef Jennie Ridderstad
031-352 3376
Catrin Wiberg

Consultant Manager Karin Sandqvist
0313397319
Konsultchef Camilla Brehm
031-352 33 54
Maria Grönqvist

CM Emma Isaksson
031-3523389 0701-617357

Sammanfattning

Besöksadress

Gullbergs Strandgata 15
Göteborg

Postadress

Gullbergs strandgata 15
Göteborg, 41104

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010