OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
CENTRUM är en av 10 stadsdelsförvaltningar i Göteborg. Vi är drygt 2 000 anställda och vårt uppdrag är att ge kommunal service av hög kvalitet. Vi erbjuder allt från förskola till äldreomsorg åt Centrums 58 000 invånare, men ger också service till alla de som besöker stadsdelen för att ta del av kulturutbud och aktiviteter. Förvaltningen styrs av en politisk nämnd. Vi beaktar mångfaldsperspektivet vid rekrytering, för att bättre spegla befolkningsstrukturen i Göteborg.
ARBETSUPPGIFTER
Som administratör med placering hemtjänst, ansvarar du för den dagliga arbetsfördelningen.
Du kommer att ha kontakt med medarbetare, brukare och deras anhöriga.
Arbetet kommer att ske i nära samarbete med enhetschef.
Arbetsinnehållet är varierande och därför krävs det att du är flexibel och tycker om förändringar. Arbetet kräver att du kan fatta självständiga beslut lika väl som du kan samarbeta med andra. Det krävs att du är stresstålig, har ett bra bemötande och en positiv inställning. Du skall kunna hantera flera arbetsuppgifter samtidigt.
I tjänsten ingår även att till viss del kunna utföra omsorgsinsatser i brukaren hem.
KVALIFIKATIONER
Erfarenhet och kunskap i systemen Treserva, Laps Care samt Time Care. Arbetet kräver erfarenhet inom verksamhetsområdet.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jörgen Hansson
031-365 70 05
Katarina Åkermo
031-365 70 59
Natascha Radosavljevic
031 - 368 57 53
Rickard Ernebäck
031-3657202
Helena de Cloux
031-3672950
Ann-Marie Lagerkvist
031-3657061
Eva -Stina Grönvall
031-701 55 11
Anders Wallin
031-3657102
Birgitta Åkerström
031-3657175
Pernilla Lundgren
031-365 73 48