Administratör hos kund

Administratör hos kund

Arbetsbeskrivning

Vill du vara en del av något större?
Om du vill jobba tillsammans med människor med olika bakgrunder, Om du har stora ambitioner, inte är rädd för utmaningar och vill växa samtidigt som du bidrar till vår utveckling och tillväxt. Då är du välkommen till Sodexo!

Sodexo ansvarar för kontorsservicetjänster för ett nationellt kontrakt med ca 40 kontor utspridda i Sverige. Vi söker nu en person som har erfarenhet av administration. Du trivs med att arbeta i en miljö som ständigt förändras och du ser problem som möjligheter. Du stöttar kontraktet administrativt i nära samarbete med kontraktsutvecklaren och operativ chef.

Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver stort personligt engagemang.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av


• Fakturering och kreditering
• Uppdateringar av leveransavtal
• Budgetunderlag
• Delta i projekt
• Ärendehanteringssystem – Registervård samt hantering och fördelning av ärenden

Kvalifikationer


• Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Goda kunskaper svenska och engelska i tal och skrift
• Strukturerad och van att arbeta med digitala system

Sodexo erbjuder dig
Ett utvecklande och utmanande arbete där du får många trevliga och kompetenta kgollegor. Sodexo är ett företag med många inriktningar och karriärmöjligheter. 

Anställningsform och arbetstider:
Fast anställning med provanställning, dagtid.
Tjänsten är placerad i Stockholm.

Har du frågor kontakta Anette Sjöholm anette.sjoholm@sodexo.com
Din ansökan vill vi ha senast den 2022-01-07
Ansökan kan endast göras via vår hemsida


Sodexokoncernen
Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services – service för livskvalitet, en grundläggande faktor för individers och organisationers förmåga att prestera. Med verksamhet i 56 länder, servar vi 100 miljoner människor varje dag genom vår unika kombination av On-site Services, Benefits and Rewards Services och Personal and Home Services.
Vi erbjuder våra kunder integrerade servicelösningar som har utvecklats genom mer än 50 års erfarenhet inom reception, säkerhet, underhåll, städning, måltidstjänster, facilities management; allt ifrån tjänster och program som främjar medarbetarnas engagemang i lösningar som förenklar och optimerar deras rörlighet och hantering av kostnader till hushållsnära tjänster, daghem och conciergetjänster.
Sodexos framgångar grundas på vår oberoende ställning, vår hållbara affärsmodell och vår förmåga att ständigt utveckla och engagera våra 412 000 medarbetare över hela världen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jimmy Andersson, Restaurangchef
46 8-5788 5622
MariaNordström, Housekeeper

LindaJaensson,
08-5788 5938
IngelaLundström, Receptionschef
090-108749
MariaWestman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Ingela Lundström, Receptionschef
090-108749
Jimmy  Andersson, Restaurangchef
46-8-5788 5622
Carina Runermark, Arbetsledare
08-57883069
Maria Westman, Reception/Fackligt ombud
090-108700
Tommy Öhman,

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sodexo AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 december 2021
  • Ansök senast: 23 januari 2022

Besöksadress

Muréngatan
None

Postadress

Box 47620
Stockholm, 11794

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024