OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det var 2007 som vi lade grunden till dagens Aredu. Idag levererar våra erfarna och engagerade medarbetare arbetsmarknadsinsatser åt Arbetsförmedlingen på över 40 orter i Sverige. Vill Du hjälpa människor ut i arbete samt studier? Just nu söker vi en administratör på huvudkontoret i Eskilstuna. Är Du nyfiken, lösningsorienterad, prestigelös samt engagerad.
Då kan detta vara rätt jobb för dig!
Till vårt huvudkontor i Eskilstuna söker vi nu en driven administratör som har lätt för att samarbeta och sätta sig in i nya arbetsuppgifter. Till arbetsuppgifterna hör bland annat registrering, posthantering, beställningar, sammanställning av uppgifter samt intern service till våra anställda samt andra förekommande arbetsuppgifter.
Vem är du?
Du är flexibel, nyfiken, engagerad och ansvarsfull
Du tycker om att samarbeta och vill bidra till ett gott arbetsklimat
Du är prestigelös och utför de uppgifter som behöver göras
Du har viljan och förmågan att lära dig företagets verksamhet
Du är lösningsorienterad och ser en utmaning i att alltid leverera på bästa sätt
Du har förmågan att lägga märke till detaljer och kan hantera rutinmässiga uppgifter
Du har mycket god kompetens i Excel, Word, Outlook och andra standardprogram.
God erfarenhet av digitala media såsom t ex Skype och Teams.
Gymnasieutbildning
Meriterande:
Goda kunskaper i engelska
Erfarenhet av att arbeta i Workbuster och Arbetsförmedlingens system KA Webb.
Körkortskrav
Tjänsten är ett provanställning och kommer att tillsättas så snart vi hittat den vi söker. Skicka därför in din ansökan snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande.
Ansök via vår hemsida www.aredu.se
Varaktighet, arbetstid
Deltid 75%
Ersättning
Enligt överenskommelse