OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara en del i ett lokalt växande teknikföretag? En trevlig arbetsplats där vi ställer upp för att nå våra gemensamma mål. I grupp löser vi allt från enklare service i byggnader till avancerade tekniska lösningar med ingenjörer.
Vi på Leosol ser långsiktigt på framtiden och har en del avtal som sträcker sig 3 år framåt i tiden.
Du har någon form av kompetens inom administration, ekonomi samt skall ha förvärvsarbetat minst 3 år.
Vår nuvarande administratör som jobbat deltid kommer att börja studera och därför söker vi en tjänst (tillsvidare) som administratör/innesäljare/säljstöd/personal. En tanke är deltid från början för er, t.ex. 70 %, med ett mål att komma upp till 100 % om ni vill och det finns utrymme. Är ni rätt person kan vi tänka oss att ni endast gör vissa uppgifter, t.ex. ned till 40 % arbetstid och att vi löser övriga uppgifter med annan personal. Är det en förutsättning från dig går det att starta med 100 % arbetstid, med en del övriga uppgifter som systematisk marknadsföring/innesälj m.m.
Huvuduppgifterna är främst löpande bokföring, fakturering, hantering av ROT-avdrag, lönehantering, marknadsföring i olika former (allt från digitalt till event), personalfrågor, underlag till bokslut. Även en del arbete med hantering av fordon, försäkringar, telefoner samt övriga abonnemang. Efterhand ordermottagning samt beredning av arbeten.
Du blir således ofta en spindel i nätet mellan övriga på företaget, kunder, entreprenörer, leverantörer. Notera att vi är ett litet lokalt företag som ger frihet och möjlighet att utforma sin arbetsplats, men även kräver att man är flexibel och jobbar för att gruppen ska lyckas.
Kontinuerlig utvärdering av sökande - skicka gärna in ansökan direkt!
Låter detta intressant ser vi fram emot en träff eller ett samtal där vi kan berätta mer om företaget och vad vi kan erbjuda dig!