OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
WOS Städ & Consulting AB grundades 2019 med uthyrning av personal som affärsidé. 2020 anställdes den första städerskan och det har på senare tid blivit huvudsysselsättningen i bolaget. Vi är idag 17 anställda och växer i bra tempo framåt. Vi jobbar både mot privata och företagskunder. Kontoret finns centralt i Höllviken.
Vi söker nu en administratör till vårt kontor i Höllviken
Som person är du noggrann, driven, självgående och trivs med att samarbeta med andra och är bekväm att kommunicera både med kunder och personal. Självständigt kan planera och prioritera ditt arbete. Det dagliga arbetet kräver att du har datorvana och är strukturerad och serviceinriktad i din yrkesroll. Din roll som administratör kommer att vara omväxlande och du kommer att bistå både VD och HR chef.
Dina egenskaper
· Som person är du kvicktänkt
· Strukturerad, noggrann och analytisk.
· Ordningsam och lösningsorienterad
· Du är en doer
· Du sätter en ära i att leverera korrekt information i tid och du har lätt för att prioritera mellan parallella uppgifter.
· För att kunna trivas och göra ett bra jobb är det också en förutsättning att du är både service minded och prestigelös.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
Hantera bokningar och personal i schemasystemet
Administration
Hantera inkommande samtal och e-post
Kundservice
Posthantering
Ta hand om besökare
Allmänna kontorsgöromål
Tjänsten kan vara deltid eller heltid beroende på överenskommelse med placering på vårt kontor i Höllviken. Vi jobbar måndag till fredag 08.00-17.00 Vi ser gärna att du har möjlighet att tillträda så snart som möjligt.
Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan så snart som möjligt. Urvalsprocessen sker löpande.