Administratör i Göteborg

Administratör i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Nu söker vi en erfaren administratör till en av våra kunder inom den offentliga sektorn. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Bemannia som startar tidigast 15 maj och pågår fram till den 12 juli och hela vecka 33.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör kommer du att vara en viktig person i centret, du kommer att ha daglig kontakt med kunder, kandidater, externa bedömare och leverantörer.
Andra arbetsuppgifter som förekommer:

- Ha daglig kontakt med kunder och kandidater på plats samt via e-post och telefon i frågor om bokning, schemaläggning, mm.

- Ansvara för fakturering samt kontroll och kontering av inkommande fakturor

- Vara med vid prognosuppföljningar och budgetplaneringar

- Ansvara för bedömningsmaterial i Assessment center (rätt material på rätt plats i tillräcklig mängd) samt att kandidat & bedömarrum är påfyllt

- Beställa, ta emot och servera förtäring till kandidater och bedömare

- Ansvara för att lokalen är o god ordning

- I övrigt vara behjälplig med allt som händer i centret

- Vara med vid skyddsronder och göra brandkontroller

- Allmän kontaktperson i centret

Dina kvalifikationer

- Avslutad gymnasieutbildning

- Erfarenhet av kundkontakt och av ge administrativ service

- Goda kunskaper i Word och Excel

- Arbetslivserfarenhet som administratör

- Erfarenhet av inköp (Meriterande)

- Erfarenhet av fakturering (Meriterande)

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 maj 2023
  • Ansök senast: 27 oktober 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024