Administratör i Göteborg

Administratör i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Nu söker vi administratörer till kommande uppdrag! Har du erfarenhet av administrativt arbete och är en riktig fena på Excel? Har du tidigare arbetat med att arbeta med rapporter, avtal och statistik? Skulle du dessutom beskriva dig som effektiv, noggrann och med en härlig energi? Då är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som administratör arbetar du med dokumentation, ofta i ett flertal olika datasystem. I din roll ingår även att ge service, såväl internt som externt. Våra kunder är aktiva inom många olika branscher och arbetsuppgifterna varierar därför efter kundens behov. Vanligt förekommande arbetsuppgifter kan däremot vara att förbereda ärenden, göra sammanställningar samt administrera inköp, fakturor och resebokningar, hantering av tabeller och statistik. Dina främsta arbetsredskap är dator och telefon. Du arbetar till stor del i Excel och vi ser gärna att du har god kunskap i programmet.

Arbetstider
Heltid
Detta är ett konsultuppdrag med möjlighet till anställning hos kund på sikt.

Kvalifikationer
Du har minst gymnasial utbildning samt praktisk erfarenhet av administration. Vidare kommunicerar du fritt på svenska och engelska. Du har även vana av att arbeta med olika affärssystem, och tycker om att lära dig nytt. För att lyckas i rollen är det bra om du har något eller några års administrativ erfarenhet, och gärna från internationella organisationer.

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande!

Ansökan
urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt
 
Ansök via vår hemsida: www.randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2021
  • Ansök senast: 2 juni 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


10 oktober 2024