Administratör i Göteborg

Administratör i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Myndighetens enhet för registratur och administration, har behov av tillfälligt stöd av en administratör. Uppdragets start är den 15 augusti och pågår till 31 december 2022. Arbetet är på heltid och utförs i myndighetens lokaler.

Dina arbetsuppgifter

I rollen som administratör arbetar du med att avsluta och arkivera ärenden samt stötta upp i ärendehandläggningen. För att trivas i rollen som administratör är du flexibel med god initiativ- och problemlösningsförmåga samt kommunikativ med god språklig förmåga. Arbetet utförs i ärendehanteringssystemet Public 360.
Arbetsuppgifterna i rollen som administratör:

- Avsluta ärenden och arkivera dessa
- Hantering av närarkivet

- Administrativa åtgärder i handläggning av ärenden



Dina kvalifikationer

- Gymnasieexamen

- God och aktuell IT- och datorvana

- Erfarenhet av diarieföring och arkivering

- Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystemet Public 360

- Erfarenhet av arbete i statlig myndighet

- Kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 15 juli 2022

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sofia Sundberg, sofia.sundberg@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 08-84 53 00.

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 juli 2022
  • Ansök senast: 15 juli 2022

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Administratör

Administratör

8 januari 2025

Assistant (756083)

Assistant (756083)

8 januari 2025

Samordnare lösöre

Samordnare lösöre

8 januari 2025

8 januari 2025