Administratör i kundtjänst

Arbetsbeskrivning

Vi söker för kunds räkning en person till kundtjänst Vi erbjuder ett omväxlande arbete där service och tillgänglighet är viktigt i din roll internt på företaget och när du representerar oss mot våra kunder i vår telefonväxel. I tjänsten ingår allmänna kontorsgöromål såsom hantering av post, telefonväxel, inscanning av fakturor och att vara behjälplig med andra administrativa arbetsuppgifter. Du har en ekonomisk utbildning i grunden och vi ser gärna att du har praktisk erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, gärna inom kundtjänst och telefonväxel. Det är viktigt att du kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Skellefteå
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 24 september 2008
  • Ansök senast: 24 oktober 2008

Liknande jobb


Supply Chain Support

Supply Chain Support

26 april 2024

Shipping and Sales Coordinator

Shipping and Sales Coordinator

24 april 2024