Administratör i Luleå

Administratör i Luleå

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu en administratör för ett heltidsuppdrag med start omgående till vår kund i Luleå. Söker du ett roligt jobb där du får arbeta med administration, ekonomi, teknik och tätt samarbete med kollegor är detta tjänsten för dig!

Om tjänsten: 

Som Administratör hos vår kund kommer du att få arbeta med orderhantering och fakturering av projekt, fältservice och avtalsorder. Du kommer att tillhöra ett team med totalt 7 skickliga administratörer som sitter utspridda på olika orter i landet. Rollen innebär ett nära samarbete med teknikchef och projektledare, planerare, serviceingenjörer och avtalsledare.


Anställningen påbörjas enligt överenskommelse med tillträdesdag så snart som möjligt. Uppdraget pågår i 6 månader med möjlighet till förlängning.
Omfattning: Heltid
Placering/ort: Luleå


Ansvarsområden
I denna roll kommer du inneha följande ansvarsområden: 


Registrering av order
Orderinventariegenomgångar och prognoser
Sammanställning av faktureringsunderlag, tid och material till teknikchef och projektledare
Hantera order både på löpande räkning, fastpris och projekt
Fakturering av samtliga ordertyper
Bokföringsuppdrag
Uppföljning av kundfordringar
Leverantörsfakturor


Som konsult på Randstad erbjuds du samma fördelar som hos våra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det får du en dedikerad konsultchef vid din sida som tillsammans med dig arbetar för att du ska trivas och utvecklas på bästa sätt på din arbetsplats. läs gärna mer här: https://www.randstad.se/arbetssokande/karriarmojligheter/jobba-som-konsult/

Kvalifikationer
Vi ser gärna sökanden med följande bakgrund/profil:

Krav: Utbildning inom ekonomi eller liknande och/eller annan erfarenhet som bedöms likvärdig.
Meriterande: Vana att arbeta med SAP, MS Office, QV, Teams m.m.

Vi ser gärna att du beskriver dig som följande: 
En social person med eget driv och en vilja att utvecklas och som är van att arbeta självständigt och ta egna initiativ. 
Flexibel i ditt arbete och har god samarbetsförmåga gentemot dina kollegor. 
Du uppskattar en roll där du innehar omväxlande arbetsuppgifter.
Bra på att prioritera i det löpande arbetet och har gillar ordning och reda


Ansökan
Låter detta som tjänsten för dig vill vi gärna att du hör av dig! Vi intervjuar kandidater löpande för denna tjänst så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vid frågor, vänligen kontakta konsultchef Mattias Meyer på mattias.meyer@randstad.se / 076-851 42 48.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 25 september 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


25 november 2024

Orderhandläggare

22 november 2024

22 november 2024