OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Jobbeskrivning
Vi söker en administratör med start i december på ett företag som är ledande i sin bransch, Din arbetsuppgifter kommer bestå utav att registrera ordrar, skapa offerter och sammanställa dakument. Du kommer även att ha mycket kundkontakt per telefon och guida kunden i processen att välja rätt produkt utifrån dennes behov.
Vi på Uniflex sköter urvalen och du blir sedan anställd direkt på företaget i fråga(som du får veta namnet på under intervjutillfället).
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är i början av din karriär och har ca 1-3 års erfarenhet av en liknande tjänst. Vi kommer att titta specifikt på om du har:
• God datorvana
• Grundläggande kunskaper i Office
• Erfarenhet inom administrativt arbete
• Flytande svenska i tal och skrift
• God kommunikationsförmåga
Som person är du driven, social och duktig på att organisera ditt arbete. Du arbetar bra självständigt såväl som i team. Du är noggrann i ditt arbetssätt och ser alltid till att arbetet du utför uppfyller önskad nivå.
Vi håller intervjuer löpande. Välkommen in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Lina Haynes
Jonas Edberg
Emelie Willman
Lovisa Dahlqvist
Jennie Karlsson
Magnus Lantz
Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio
Silje Bergström Tronsmoen
Tina Häggström