Administratör i Örebro

Administratör i Örebro

Arbetsbeskrivning

Vi på Bemannia söker vår nästa ekonomiskt kunniga administratör till ett konsultuppdrag i Örebro. Ta chansen att få utvecklas inom ditt yrke och få kommunal erfarenhet!

Om uppdraget

Under detta uppdrag får du chansen att arbeta inom den offentliga sektorn på ett lärorikt uppdrag. Vi ser gärna att uppdraget startas omgående och kommer sedan pågå till och med 2023-12-29 med chans till förlängning.

Uppdraget är på heltid 100% under kontorstid 08-17, med viss flexibilitet. Under upplärningsperioden behöver du vara på plats i kundens lokaler, därefter finns det möjlighet till distansarbete någon dag i veckan.


Dina arbetsuppgifter

Arbetsuppgifterna innebär löpande arbete med hyresfakturor samt andra inkommande fakturor till avdelningen. I arbetet ingår också upprättande och avslutande av hyresavtal samt debitering av hyror. Du kommer även till viss del arbeta med kundservice i form av ärendehantering genom ärendehanteringssystem och e-post.

Dina kvalifikationer

- Godkänd gymnasieutbildning, fördelaktigt inom ekonom eller administration

- Arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter

- Arbetslivserfarenhet av stora fakturaflöden

- Goda kunskaper i MS Office

- Goda datakunskaper och systemvana

- Flytande svenska i såväl tal som skrift

Vi söker dig som gillar att arbeta självgående och strukturerat med en förmåga att snabbt sätta dig in i nya arbetsuppgifter.

Meriterande

- Erfarenhet från arbete med hyresadministration av bostad- och/eller lokalhyresavtal.

- Erfarenhet av ekonomiarbete inom offentlig sektor

- Erfarenhet av Raindance, Office 365



Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2023-10-02

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 010 264 46 24

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2023
  • Ansök senast: 2 oktober 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024