Administratör i Östhammar

Administratör i Östhammar

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Administration är din passion! Du är en strukturerad person som trivs bäst när det är ordning och reda, du har en serviceådra som gör att du drivs av att hjälpa andra och du vill alltid göra det lilla extra. Stämmer den här beskrivningen in på dig? Då ser vi fram emot att få in just din ansökan! 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
För kommande uppdrag söker vi nu dig som har en passion för att arbeta med administration. Arbetsuppgifterna är varierande men kan bland annat innefatta följande:


Intern och extern kommunikation via intranätet och e-post
Faktura- och resehantering
Administrativt stöd till chefer och avdelningar
Utveckla administrativa rutiner
Boka lokaler och hantera resebokningar
Enklare inköps- och ekonomiadministration
Föra mötesprotokoll
Diarieföring och arkivering


Arbetstider
Heltid, tillsvidare. Vardagar dagtid. 
Eventuellt övertidsarbete kan förekomma under begränsade perioder. 

Kvalifikationer
Du som söker har avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande och du bör ha minst 1 års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter, god datavana, grundläggande kunskaper i MS Office samt talar och skriver obehindrat på svenska. Tidigare erfarenhet av servicearbete samt arbete i något dokumenthanteringssystem är meriterande.


Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Som person är du ansvarsfull, noggrann och strukturerad i ditt arbete. Du är även kommunikativ och drivs att leverera service på hög nivå. Du har lätt för att samarbeta i team likväl som att arbeta självständigt. Som konsult är du ambassadör för Randstad och representerar oss på ett professionellt sätt.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Hanna Broström | Konsultchef | hanna.brostrom@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024