Administratör i sommar

Administratör i sommar

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du student och vill arbeta delar av sommaren i kombination med sol och bad? Vi har en öppning hos vår kund i Stidsvig i sommar på avdelningen för administration/marknad/ekonomi. Du kommer i en varierad administrativ roll arbeta med bl.a orderhantering, fakturering och service både internt och externt. Låter detta som en rolig utmaning i sommar? Sök redan idag! 


Heltid, måndag till fredag - arbetstid 7-15-30. 
Uppdragsperiod: v. 19-27, samt v. 30. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I den här rollen kommer du arbeta med orderhantering och fakturering. Du kommer ha kontakt med kund samt företagets produktion och stötta både interna och externa intressenter administrativt. 
Arbetsuppgifterna kommer fördelas 50/50 mellan ekonomi och marknad/administration.
 
Du kommer arbeta med registrering/kontering/bokföring av leverantörsfakturor i vår kunds ekonomisystem Dynamics Nav samt hantera leverantörsbetalningar. Likaså kommer du arbetsuppgifter inom orderläggning, transportbokning, lagerflytt och kundprovshantering.

Kvalifikationer
Vi söker en person som är flexibel, engagerad och som trivs i en varierande administrativ roll. Du har även någon form erfarenhet inom administration/marknad eller ekonomi från studier eller arbetsliv. 


Du behöver: 


Vara tillgänglig mellan v. 19-27 samt v. 30
Ha körkort och tillgång till bil 
Vara flytande i svenska, tal och skrift 
Ha god datavana 
Ha administrativ erfarenhet från studier eller tidigare arbetsroller 

För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
2022-05-06, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Amelie Lindell, amelie.lindell@randstad.se 

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 april 2022
  • Ansök senast: 6 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024