Administratör i Sundsvall

Administratör i Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Gillar du att skriva och skapa dokumentation med texter och bilder? Skulle du beskriva dig som noggrann, effektiv och självgående? Tycker du även om samarbete och att vara del i ett större sammanhang? Då kan detta vara ett mycket intressant uppdrag för dig.


Vår kund är en stor aktör inom elektronik där de arbetar med moderna energilösningar för företag samt produkter och system för smarta hem. Dom är ledande inom den digitala omvandlingen av energihantering och automation med verksamhet i över 100 länder.


Produktionen i Sundsvall kommer att växa och behöver nu utvecklas ytterligare inom kvalitet och säkerhet. 


Vill du vara en viktig del i starten av denna spännande resa? Läs vidare i annonsen och välkommen med din ansökan!


Uppdragets omfattning är heltid med start enligt överenskommelse i början av Juni t.o.m. 2022-09-30, med möjligheter till förlängning. Arbetstid: Mån-fre 08.00-17.00.


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Du kommer här att arbeta med att utveckla företagets säkerhets- och kvalitetsdokumentation. I dialog med kunnig personal som arbetar i produktionen tar du reda på risker i arbetet och skapar:
 
Arbetsbeskrivningar med text och bild
Checklistor


Kvalifikationer
För att lyckas i detta uppdrag behöver du några års tidigare erfarenheter inom administration. Du trivs i en roll där du har mycket eget ansvar och får interagera med andra kollegor. Du är självgående och har förmåga att planera och strukturera ditt arbete. Du behöver även ha förmåga att arbeta effektivt, noggrant och målinriktat. 


Gymnasieexamen
Goda kunskaper i Office 
Goda kunskaper i Svenska och engelska i såväl tal som skrift

 
 Det är meriterande om du tidigare arbetat med kvalitet och säkerhet.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Ansök senast 2022-05-29, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Ingela Gulliksson, Konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 maj 2022
  • Ansök senast: 29 maj 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024