Administratör  i Sundsvall

Administratör i Sundsvall

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du några års erfarenhet av administrativt arbete? Randstad söker nu för konsultuppdrag en administratör till en attraktiv myndighet i Sundsvall. 


Du kommer att sitta i myndighetens lokaler i centrala Sundsvall tillsammans med dina kollegor. Du får möjlighet att få ovärderlig erfarenhet från en spännande verksamhet i en unik miljö där ditt jobb som administratör värderas och prioriteras högt i organisationen. Ta chansen och skicka in din ansökan direkt! 
 
Heltid, kontorstider med möjlighet till flex. Start enligt överenskommelse så snart som möjligt och 6 månader med chans till förlängning. 

Ansvarsområden
Vi erbjuder dig ett uppdrag i en dynamisk miljö med många kontaktytor där ingen dag är den andra lik. I myndigheten värderar man en kvalitetsmedveten process där det finns tydliga riktlinjer och underlag för att göra ett utförligt jobb. Du får en bra introduktion där du får en nära mentor och möjlighet att hjälpa till med olika delar i processen. Introduktionen kommer att anpassas efter din kunskapsnivå, erfarenhet samt ditt egna driv och engagemang! 
 
I arbetet ingår administrativa uppgifter kring hanteringen av ärenden, såsom registrering i myndighetens diarium samt expediering av beslut och andra handlingar.

Kvalifikationer
Kvalifikationer:
 
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Goda kunskaper i ms office eller likvärdigt
Minst tre (1) års arbetslivserfarenhet som administratör eller assistent
Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift

Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att lyckas i den här rollen har du ett personligt engagemang, är självgående med en god förmåga att effektivt driva ditt arbete och dina projekt framåt. Samtidigt har du lätt för att samarbeta i team, är relationsskapande och är bra på att planera och organisera ditt arbete. Vidare ser vi att du är fokuserad, har hög integritet och är stresstålig samt håller deadlines med förmågan att kunna prioritera och leverera hög kvalitet i ditt arbete. 
 
Tjänsten är säkerhetsklassad och säkerhetsprövning kommer genomföras innan uppdraget kan påbörjas, i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
 
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald. 

Ansökan
Ansök senast 2022-09-07, urval och intervjuer kommer att ske löpande, välkommen att ansöka på www.randstad.se.

För information: Ingela Gulliksson, konsultchef, ingela.gulliksson@randstad.se.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 augusti 2022
  • Ansök senast: 7 september 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024