Administratör i Uppsala

Administratör i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
För dig med lång erfarenhet inom administration, och med fördel som VD-assistent finns nu ett spännande och intressant uppdrag i en internationell organisation, där du får möjlighet att bidra med din kunskap och kompetens till avdelningen. Arbetsplatsen ligger i centrala Uppsala med goda kommunikationer, trevliga kollegor och gott kaffe. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!



Ansvarsområden
Som avdelningsadministratör har du ett övergripande samordningsansvar för avdelningens administrativa arbetsuppgifter och för övrig administrativ personal. I ditt ansvarsområde ingår också uppgifter som konferensbokning, , protokollskrivning dokumentation och att skriva minnesanteckningar i olika sammanhang. Du ansvarar för administrativt stöd till avdelningens chefer och bistår med bokning av resor, möten och lokaler. Du är även sekreterare vid rådets sammanträden, samt avdelningsredaktör för intranätet och ger teknisk support vid videokonferenser.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Arbetstider
6 månader med start omgående. Heltid, vardagar dagtid. 

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen bör du ha flerårig erfarenhet av att arbeta med administration och gärna också eftergymnasial utbildning inom området. Du behärskar Officepaketet och har god IT/datorvana. Du är bekväm med modern teknik och besitter god pedagogisk förmåga att bistå kollegor med support. Som person har du mycket god förmåga att planera ditt eget arbete, ta egna initiativ och arbeta självständigt. Du är även flexibel, har lätt att samarbeta och drivs av hög servicekänsla. 


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Emelie Prokop | Konsultchef | emelie.prokop@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2020
  • Ansök senast: 22 mars 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


27 december 2024