Administratör i Uppsala

Administratör i Uppsala

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Har du en stark ådra för service, tycker om att hjälpa både kollegor och besökare på bästa sätt samt har erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter? Har du dessutom vana av att stå i receptionen och trivs med att vara företagets ansikte utåt?


Då har vi det perfekta uppdraget för dig! Till vår kund med lokaler strax utanför Uppsala centrum söker vi nu en engagerad administratör/receptionist som kommer jobba i företagets Service Center. 


Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Som administratör på detta uppdrag kommer du att ansvara för att bemanna receptionen, ta emot besökare samt hantera administration av olika slag, exempelvis administration av telefoner och frågeställningar kring telefonitjänster inom företaget. Dina arbetsuppgifter kommer även att innefatta:


- koordinering av städ
 - vara medhjälpare vid externa inspektioner
 - administrera och sköta hanteringen av fabrikskläder och skor
 - lägga inköpsordrar i SAP

Arbetstider
Vardagar dagtid, kl. 08.00-16.15. Start omgående t om 1/9 med eventuell möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer
Vi söker dig med avslutad gymnasieutbildning eller motsvarande samt har tidigare erfarenhet av att sköta administrativa arbetsuppgifter. Svenska och engelska behärskar du i såväl tal som skrift, har goda kunskaper om MS Office 365 och kan självständigt utforma tex informationstexter eller presentationer. 


Vidare trivs du i kontakten med människor, har förmåga att ta kontakt med interna och externa leverantörer samt att vara företagets ansikte utåt då det ingår att ta emot besökare. Du är van att arbeta självständigt och tar egna initiativ.


För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.


För information: Emelie Prokop | Konsultchef | emelie.prokop@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 februari 2021
  • Ansök senast: 3 mars 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


27 december 2024