OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Söker du nya utmaningar inom administration och tycker det är spännande att få insyn i flera olika företag och organisationer? Är du dessutom en strukturerad person som trivs som bäst när det är ordning och reda och har en serviceådra som gör att du drivs av att hjälpa andra med det du kan? Stämmer den här beskrivningen in på dig? Då ser vi fram emot att få in just din ansökan!
För kommande uppdrag söker vi nu en administratör på 60% där du är på plats tre dagar i veckan under december månad, en förlängning kan eventuellt kan bli aktuell. Du kommer vara anställd som konsult hos oss på Randstad och arbeta ute hos någon eller några av våra kunder.. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.
Ansvarsområden
Som administratör hos oss varierar arbetsuppgifterna beroende på uppdrag, och kan bland annat innefatta följande:
Förberedelse av avtal
Panera kalendrar och mötesbokningar
Faktura- och resehantering
Administrativt stöd till chefer och avdelningar
Utveckla administrativa rutiner
Boka lokaler och hantera resebokningar
Enklare inköps- och ekonomiadministration
Föra mötesprotokoll
Diarieföring och arkivering
Redigering av pdf:er i Adobe
Registrering i ärendehanteringssystem
Arbetstider
Visstid, 60% start omgående preliminärt fram till årsskiftet.
Kvalifikationer
Du som söker har lägst gymnasieutbildning eller motsvarande och har minst 2 års tidigare erfarenhet av administrativt arbete. Du har goda kunskaper i MS Office, vana av och lätt för att lära dig nya datasystem samt talar och skriver obehindrat på svenska och engelska.
Vi ser också att du trivs i en dynamisk miljö där du får använda din förmåga att mulititaska.
Som konsult förväntas du snabbt komma in i nya organisationer och sätta dig in i olika kulturer och system på kort tid. Du är en noggrann och strukturerad person som tycker det är viktigt med ordning och reda är. Du är flexibel, initiativrik och arbetar lika bra ensam som i grupp tillsammans med andra. Att ge bästa möjliga service är viktigt för dig, precis som att leverera bra kvalité i ditt arbete.
För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.
Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Caroline Norstedt | Konsultchef | caroline.norstedt@randstad.se
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044