Administratör i Vaggeryds kommun sökes!

Administratör i Vaggeryds kommun sökes!

Arbetsbeskrivning

Om uppdraget

Vi söker just nu efter 1 administratörer som kan stärka upp teamet hos vår kund belägen i Vaggeryds kommun. Uppdraget beräknas starta omgående och pågår sedan till den 31 augusti 2023. Arbetet sker på vardagar och med kontorstider.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter som ingår är personaladministration i vårt personalsystem Personec/Visma, frånvarohantering, schemahantering i Time Care, fakturahantering i Agresso, hantering av behörigheter i olika system etc.

Dina kvalifikationer

För att trivas i rollen som stödjande administratör ser vi att du kan planera, organisera och prioritera arbetsuppgifterna med noggrannhet där du kan hålla ett högt tempo med ett effektivt arbetssätt.

- Goda kunskaper i MS Office, har du kunskaper inom system som Agresso och Personec P och Time Care ser vi det som meriterande

- Du är strukturerad i ditt arbete och har ett professionellt bemötande

- Genom att ha ett positivt förhållningssätt till dina arbetsuppgifter har du lätt för att samarbeta med andra och att anpassa dig efter snabba förändringar där du ser utmaningar som möjligheter och bidrar med ett gott arbetsklimat

- Gymnasieexamen med administrativ inriktning eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer som likvärdig

- Tidigare erfarenhet av liknande arbete inom administration i offentlig förvaltning är meriterande

Vad vi erbjuder dig

Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.

Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sanna Perjons sanna.perjons@bemannia.se

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet

Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2023
  • Ansök senast: 17 augusti 2023

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024