OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Perido Skills söker en duktig Administratör till en spännande statlig myndighet, belägen i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta på avdelningen som hanterar resurstillsättningar av egen personal och konsulter i projekt, förvaltningar och uppdrag i linjen. Du och dina kollegor kommer att färdigställa beställningsunderlag, skicka ut förfrågningar, göra ett första urval av kandidater och administrera intervjuer. I arbetsuppgifterna ingår även att bevaka avtalsoptioner samt hantera interna och externa kontakter. Dina arbetsuppgifter kommer bl a att bestå av att: . Administrera resursbeställningar . Färdigställa kravspecifikationer för externa resursförfrågningar . Sköta kontakten med externa leverantörer . Skriva avtal och avtalsförlängningar . Göra avrop mot gällande ramavtal . Ansvar för arkivering av avtal Kravprofil - 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande - Några års arbetslivserfarenhet från administratörsyrket - Hög datorvana - Uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är initiativtagande och kan arbeta självständigt. Du har en mycket hög servicekänsla, är flexibel och lyhörd med mycket god samarbetsförmåga.