Administratör - Inköp

Arbetsbeskrivning

Perido Skills söker en duktig Administratör till en spännande statlig myndighet, belägen i centrala Stockholm. Du kommer att arbeta på avdelningen som hanterar resurstillsättningar av egen personal och konsulter i projekt, förvaltningar och uppdrag i linjen. Du och dina kollegor kommer att färdigställa beställningsunderlag, skicka ut förfrågningar, göra ett första urval av kandidater och administrera intervjuer. I arbetsuppgifterna ingår även att bevaka avtalsoptioner samt hantera interna och externa kontakter. Dina arbetsuppgifter kommer bl a att bestå av att: . Administrera resursbeställningar . Färdigställa kravspecifikationer för externa resursförfrågningar . Sköta kontakten med externa leverantörer . Skriva avtal och avtalsförlängningar . Göra avrop mot gällande ramavtal . Ansvar för arkivering av avtal Kravprofil - 3-årig gymnasieutbildning eller motsvarande - Några års arbetslivserfarenhet från administratörsyrket - Hög datorvana - Uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Du är initiativtagande och kan arbeta självständigt. Du har en mycket hög servicekänsla, är flexibel och lyhörd med mycket god samarbetsförmåga.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido Skills AB
  • 2 platser
  • Heltid
  • Publicerat: 16 september 2008
  • Ansök senast: 16 oktober 2008

Postadress

Stora Nygatan 27
STOCKHOLM, 11127

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010