OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
AH Executives har utifrån flera års erfarenhet skapat en unik och framgångsrik modell i syfte att säkerställa rätt kandidater och kompetens kopplat till våra uppdragsgivares mål och visioner. Vår samlade kompetens och kundanpassade processer ligger till grund för utvecklande och lyckade samarbeten, rekryteringar och interimslösningar.
AH Executives modellen bygger på insikt och förståelse för våra uppdragsgivares verksamhet och bransch. Vi på AH Executives har en tydlig vision om hur rekryteringar, interimslösningar och dess processer kontinuerligt kan vidareutvecklas i interaktion med våra uppdragsgivare. AH-modellen och våra processer gör det också möjligt att effektivt kvalitetssäkra våra uppdrag.
ADMINISTRATÖR / INKÖPARE - Konsultuppdrag
Till en myndighet i Stockholm söker vi dig som har erfarenhet inom områden som inköp, upphandling och tillhörande administration.
Uppdraget
Du kommer att arbeta i funktionen internservice med fokus på uppgifter som kopplar till facility management. Inledningsvis kommer du att fokusera på att genomföra olika typer av inköp, beställningar och upphandlingar. Exempel på sådana anskaffningar är brandskydd, kaffeautomater, lokalvård, frukt samt möbelbeställningar. Upphandlingar sker i samarbete med myndighetens upphandlingsenhet som ansvarar bl.a. för process och upphandlingstekniska frågor. I din roll ingår därför bl.a. att behovsinventera inför inköp och upphandling, analysera samt att skriva krav.
Det ingår också att följa myndighetens processer och rutiner. I din roll kan även komma att ingå att stödja olika typer av lokalprojekt, planering för omflyttar och fastighetsrelaterade frågor. Även andra kvalificerade administrativa uppgifter ska kunna utföras.
Du som person
Du har tidigare arbetat inom offentlig sektor med kvalificerat administrativt arbete som kräver att rutiner och processer efterlevs. Karaktären på arbetet har varit med inslag av inköp och beställningar inom området facility management. I tjänsten möter du många interna och externa kontakter, därför behöver du kunna ta egna initiativ och hålla en hög servicenivå. Du talar och skriver svenska på mycket god nivå.
Om tjänsten
Arbetsplats: Stockholm
Omfattning: Heltid under 2021, eventuellt övergår den till deltid under 2022
Uppdragets längd: Snarast – 31 december 2022
I detta uppdrag kommer du att vara anställd av AH Executives och vara en del av vår gemenskap.
Kontakta gärna Inez Almquist på 0737084194 alt inez.almquist@ahexecutives.se om du vill veta mer.
Vi ser fram emot att få din ansökan så snart som möjligt.
Välkommen!