Administratör/ Inköpare/ Koordinator

Arbetsbeskrivning

RVM Systems är koncern med huvudkontor i Sverige som utvecklar och säljer pantmaskiner till hela världen. Vi har ett omfångsrikt produktsortiment av lösningar för pantsystemsmarknader. RVM Systems har 25 års erfarenhet av pantmaskinsbranschen och har egna bolag i 15 länder med tonvikt på Europa. RVM Systems är ett stabilt företag med en stark ägare.



Genom vår teknologi kan vi ge förpackningar evigt liv och skapa en mer hållbar miljö. Läs mer på (http://www.rvmsystems.com/)

Företaget expanderar och vi söker därför nu en:

Administratör/ Inköpare/ Koordinator

Arbetsbeskrivning

Rollen innebär att du är aktiv och drivande i den dagliga verksamheten inom administration och inköp och du kommer vara en viktig del i att få verksamheten att fungera på bästa sätt.

De dagliga arbetsuppgifterna innefattar bland annat att organisera och samordna inköp inom koncernen, beställningar av material och komponenter, logistik, orderhantering och fakturering.

Företaget växer och vi är just nu 8 st personer på det svenska huvudkontoret, vilket innebär att arbetsuppgifterna kan variera. Du behöver därför vara flexibel, ”serviceminded” och villig att ta tag i olika arbetsuppgifter som kan komma att behövas.

Önskad profil

Vi söker dig som har erfarenhet av liknande tjänster och arbetsuppgifter, gärna med verksamhet i olika länder.

Du är strukturerad, ordningsam och tycker om att ta egna initiativ, ha många bollar i luften och hjälpa till där det behövs.

För att vara framgångsrik hos oss har du erfarenhet av att arbeta med inköp, administration, planering, orderflöden, fakturering, servicetjänster och logistik.

Vi ser gärna att du tidigare har använt eller arbetat i någon typ av affärssystem för resurs- eller materialplanering. Du har erfarenhet av Microsofts olika grundprogram och kanske även speciella affärsapplikationer.

Det är ett krav att du behärskar både svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift. Det är en extra merit om du även kan fler språk.

För rätt person finns goda möjligheter till utveckling inom företaget.

Huvudkontoret, där du kommer att jobba, finns i fräscha, trevliga lokaler i Kista, i norra Stockholm med nära anslutning till allmänna kommunikationer.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Agneta Ståhl som du når på telefon 0706-501940. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se (https://www.karisma.se/) dock senast den 6 juni.

Kontaktpersoner på detta företaget

Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryterare Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Rekryteringskonsult Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryteringskonsult Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465805
Agneta Ståhl
0706-501940

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Karisma Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 maj 2022
  • Ansök senast: 22 oktober 2022

Besöksadress

Månskärsvägen 9, 3 tr 14175 Kungens Kurva
None

Postadress

Månskärsvägen 9, 3 tr (Besök, ej post)
Kungens Kurva, 14175

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024