OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
*
Till vår kund Markaryd, söker vi dig som älskar att sitta med datorn som främsta arbetsredskap och vill stötta deras inköpsavdelning med din administrativa talang.
Om tjänsten
Detta är ett konsultuppdrag hos kundens kontor i Markaryd om minst fyra månader med start i augusti. Heltid är målet men vi kan utgå från dina behov om deltid är önskemålet och du är rätt person.
När arbetet tillåter kan det vara möjligt att arbeta hemifrån en till två dagar i veckan.
Arbetsbeskrivning
Du kommer att stötta med alla förekommande administrativa uppgifter på företagets inköpsavdelning. Först med kollegornas hjälp och med tiden alltmer självständigt arbete. Det dagliga behovet styr arbetsuppgifterna varför det kan komma att variera utifrån vad du kan bidra med.
Vi söker dig som
Vi tror att du har några års erfarenhet av administrativt arbete och har lätt för att lära dig system. Du är strukturerad och väldigt mån om att göra rätt. Även dagar då det är lite rörigt runt dig så fokuserar du på dina uppgifter och löser dessa efter bästa förmåga.
Har du erfarenhet från SAP eller annat affärssystem så är detta mycket meriterande men din administrationsförmåga och personlighet är viktigast!
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Remann
Emanuel Sahlström
0140-59 90 47
Lena Wissinger Sparv
0380-57 67 28
Eva Johansson
0140-59 90 48
Johanna Eronson
0470-78 81 84
Abbe El-saghir
Andreas Arvidsson
Johanna Eronson
Birgitta Andersson
044-300 09 03
Daniel Kepka