OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Det dagliga arbetet innebär administrativa arbetsuppgifter kring inköp så som hantering av ordrar, orderläggning, registrering i system m.m. Du har erfarenhet av en administrativ roll sen tidigare, och det är meriterande om du arbetat med administration inom inköp eller ekonomi. Vidare har du förmågan att arbeta självständigt och sätter dig snabbt in i nya system. Som person är du noggrann, strukturerad och serviceinriktad.
Vi tror att du har en yrkesutbildning eller motsvarande erfarenhet från liknande arbete. Du har en mycket god datorvana där du lär dig snabbt och arbetar effektivt i nya system.
Företaget erbjuder dig en stimulerande och utvecklande arbetsplats med stor variation.
Denna tjänst innebär att du blir anställd hos Ny Position och arbetar som konsult hos vår uppdragsgivare. Uppdraget är på heltid 4-5 månader och vi ser gärna att du som söker bor någonstans i Höglandsregionen.
Ny Position hjälper företag med "Perfect match" inom rekrytering, human resources och hyra. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Matilda Löf på 036-330 09 09. Du söker tjänsten via mail: matilda.lof@nyposition.se. Vi önskar din ansökan senast den 23 juni 2015. Urvalet sker löpande då tjänsten ska tillsättas omgående.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ny Position Helen Einarson
036-330 09 00
Ida Samuelsson
036-330 09 02
Ida Samuelsson
036-330 09 02
Ida Samuelsson
036-330 09 00
Annika Quennerstedt
036-330 09 01
Helen Einarson
036-330 09 00
Christina Cajtoft
036-330 09 05
Svante Westerberg
036-330 09 00
Christine Mannerstråle
036-330 09 03
Ida Jergell
036-330 09 02