OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Intresse för administration och en vilja att utvecklas inom bank och finans? Till Swedbank i Piteå söker vi nya administratörer!
Är du nästa administratör inom AML på Swedbank i Piteå? Vi söker nya administratörer som vill utvecklas inom ekonomi på bank, med fokus på utredning och motverkan av ekonomisk brottslighet (AML - Anti Money Laundering). Mindre viktigt är vad du har för erfarenheter sedan tidigare - du kommer komma långt med noggrannhet, ett stort driv och en god analytisk förmåga!Låter detta som en spännande möjlighet för dig? Processen är redan igång, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt - vi ser fram emot att höra från dig!
VAD KAN VI ERBJUDA DIG?
På Swedbank erbjuds du en viktig roll inom bankens arbete i frågor som rör AML. Du blir en del av ett team med höga ambitioner och kommer dagligen se till att ni har ett hållbart och långsiktigt sätt att jobba inom compliance och regelefterlevnad. Här är vi kvalitetsmedvetna och jobbar strukturerat mot att uppnå högt uppsatta mål. Förutom detta kommer du få axla en betydelsefull roll på Swedbank som är en av Sveriges största banker och såklart få möjlighet att växa - både som person och i din yrkesroll.
Vi på TNG värnar om våra anställda vilket innebär att du bland annat självklart omfattas av kollektivavtal, försäkringar och friskvårdsbidrag.
DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER
Som administratör inom AML kommer du jobba med att motverka penningtvätt och annan finansiell brottslighet.
Exempel på arbetsuppgifter är:
• Samla in relevant information om kunder och säkerställa att det är korrekt uppgifter i systemet
• Jobba med riskbedömning av bankens kunder
• Paketera och sammanställa informationen för att presentera den för avdelningens AML-analytiker
• Vara med och följa upp kunder i enlighet med de uppföljningskrav som finns för att kunna identifiera och utesluta medverkan i penningtvätt eller annan finansiell kriminalitet
ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ
Du kommer arbeta som konsult via oss på TNG. Uppdraget startar så snart som möjligt och pågår t o m årsskiftet, med chans till förlängning. Kundens kontor är placerat i Swedbanks kundcenter i Piteå. Du kommer att arbeta vanliga kontorstider måndag till fredag kl. 8.00 - 17.00.
VEM ÄR DU?
Till denna administrativa roll söker vi dig som:
• har intresse för eller vana av att jobba med administration
• är noggrann och analytisk
• har ett driv för att utvecklas inom bank och finans
• har flytande kunskaper i svenska
Ett stort plus är såklart om du har jobbat inom bank och finans tidigare, eller om du har en gymnasial eller eftergymnasial utbildning inom området. Förutom detta är du också duktig på att samarbeta och kan stötta dina kollegor, samtidigt som du har förmågan att jobba självständigt för att säkerställa en god leverans av dina uppgifter.
INTRESSERAD?
Detta är ett bemanningsuppdrag vilket innebär att du kommer att bli anställd av oss på TNG och arbeta som konsult på plats hos vår kund. Vi sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Är du intresserad av tjänsten, ansök snarast! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Vänligen sök via vårt ansökningsformulär då vi inte tar emot ansökningar via email. Du söker enkelt med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Motivera istället kort i ansökningsformuläret varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan live via hemsidan. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac
Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström
Marcus Eriksson
Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07