Administratör inom analys till SSP!

Administratör inom analys till SSP!

Arbetsbeskrivning

Just nu söker Scandinavian Service Partner att utöka sitt analytiska team på Arlanda med en administratör. Här får du möjligheten att arbeta med en variation av administrativa uppgifter i en spännande och internationell miljö.

OM TJÄNSTEN
Scandinavian Service Partner (SSP) är en ledande operatör av restauranger, barer, caféer, food courts och butiker på allt från flygplatser och tågstationer, till arenor och eventanläggningar. Med fler än 600 anläggningar på olika resedestinationer i 36 länder, är hela 200 av dem i Norden. SSP har en portfölj med några av de mest kända varumärkena i landet som de driver under licens, exempelvis Starbucks och Burger King, men också deras egna märken såsom ÄTA, Upper Crust och Barino.

I rollen kommer du att arbeta i det nordiska analysteamet där ni tillsammans verkar för att utveckla och driva respektive lands kommersiella kategoriplan. Teamet består av fem personer där din roll till stor del kommer vara att förbereda försäljningsunderlag som delas med andra funktioner inom företaget. Underlagen kommer sedan användas som grund för beslut och förändringsarbete gällande sortiment, kampanjer och priser för SSPs butiker och varumärken.

Du erbjuds
- Att vara del av ett flexibelt företag utan tungrodda processer och långa beslutsvägar. Här är det en kort sträcka från idé till action!
- Möjlighet att arbeta med en stor variation av relaterbara produkter
- Arbete i en spännande miljö där det händer mycket

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående som pågår till sista januari. Vid behov finns det därefter möjlighet till förlängning om samarbetet uppskattas av båda parter.

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Förbereda försäljningsunderlag inför beslut
* Genomföra enklare analyser
* Bistå administrativt i SSPs olika projekt
* Stötta andra avdelningar med övriga administrativa uppgifter


VI SÖKER DIG SOM
- Har goda kunskaper i Microsoft Excel
- Har goda kunskaper i svenska och engelska då båda språken används i arbetet

Kunskap kan erhållas genom utbildning, erfarenhet eller att vara självlärd.

Det är meriterande om du har
- Erfarenhet av en administrativ roll
- Förståelse för siffror

För att lyckas och trivas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Strukturerad
- Noggrann
- Anpassningsbar

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 oktober 2023
  • Ansök senast: 17 november 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024