OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu söker vi en administratör till statlig myndighet i Göteborg. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av diarieföring och arkivering samt erfarenhet av ärendehanteringssystemet Public 360.
Arbetsuppgifter
Du kommer tillhöra myndighetens enhet för Registratur och administration som har behov av tillfälligt stöd av en administratör som kan avsluta och arkivera ärenden samt stötta upp i ärendehandläggningen.
I rollen som administratör ingår följande arbetsuppgifter.
• Avsluta ärenden och arkivera dessa.
• Hantering av vårt närarkiv.
• Administrativa åtgärder i handläggning av ärenden.
Vem är du?
• Avslutad gymnasieexamen.
• God och aktuell IT- och datorvana.
• Aktuell erfarenhet av diarieföring och arkivering.
• Erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystemet Public 360.
• Erfarenhet av arbete i statlig myndighet.
• Vara flexibel med god initiativ- och problemlösningsförmåga.
• Kommunikativ med god språklig förmåga som kan kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift
Du erbjuds
Tjänsten är på heltid, 100%. Planerad start är 15 augusti och löper tom. 2022-12-31. Du erbjuds ett konsultuppdrag via oss hos vår kund. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Hannah Olsson på hannah.olsson@jurek.se
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52