OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en administratör med tre års erfarenhet som trivs i roller där du får vara med och ansvara för olika funktioner i digitala system? Är du noggrann som person och har ett högt säkerhetstänket? Då borde du läsa vidare och skicka in din ansökan redan idag!
Om tjänsten
Du kommer att vara en del av funktionen Nycklar och Kort på säkerhetsavdelningen hos myndigheten. Myndighetens kontor ligger placerat centralt i Stockholm
Dina arbetsuppgifter
Lägga in uppgifter i digitala system
Gallra i digitala system
Manuell inventering av utrustning inom förvaltningen
Utöver ovan uppgifter kommer man även få lära sig och utföra de uppgifter som normalt kopplas till funktionen såsom utfärdande och administration av passerkort och nycklar.
Dina egenskaper
Vi ser gärna att du har vana från att ha arbetat med administrativa digitala system, då du kommer sitta i en del system och logga uppgifter. Som person har du mycket god servicekänsla och är noggrann samt har hög säkerhetsmedvetande.
Är du vår nästa stjärna?
Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Vi söker dig som har:
Gymnasium eller likvärdig utbildning
Mycket goda kunskaper i MS Office eller likvärdigt
Minst tre (3) års arbetslivserfarenhet som administratör/assistent
Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, såväl i tal som skrift.
Svenskt medborgarskap
Plus i kanten:
Ha högt säkerhetsmedvetande
Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till mitten av oktober med chans till förlängning. Tillträde runt mitten av april.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande.
Om du har frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 33082 i ämnesraden.
Om Perido
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig som söker jobb till nästa steg i yrkeslivet! Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet, såväl medarbetare som konsulter. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och består idag av 50 medarbetare internt och över 600 konsulter på uppdrag över hela landet. Som Perido-konsult blir du en del av vår organisation och växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om Perido via denna länk www.perido.se/lediga-jobb/.