Administratör inom backoffice till välkänt kreditupplysningsföretag!

Administratör inom backoffice till välkänt kreditupplysningsföretag!

Arbetsbeskrivning

Vi söker efter en administratör med erfarenhet av backoffice, för ett uppdrag inom kredithandläggning. Är du en prestigelös och driven person som trivs i kontakten med andra och är på jakt efter nya utmaningar? Om det stämmer in på dig så kan detta vara något för dig!
Om tjänsten
Perido hjälper vår kund att hitta en administratör som kan komplettera deras härliga team inom Entitlement Management. Teamet består av 12 personer där styrkan är sammanhållningen och blandningen av åldrar. Vår kund är ett välkänt globalt företag med verksamhet inom affärs-, marknads- och kreditinformation. Tjänsten är placerad på kundens kontor i Solna, där företaget praktiserar hybridarbete med valfrihet att arbeta halva tiden hemifrån.
Dina arbetsuppgifter
Arbetet består främst av att hantera faktureringsförberedelser, krediteringar och behörighetsuppsättning vid ny leverans av kredittjänster, men också att besvara supportfrågor. Som ny medarbetare sätts en plan upp tillsammans med teamet för att stötta och stärka din roll i teamet och du utför ditt arbete efter kundens ledord - kundfokus och lagarbete.
Dina egenskaper
För att lyckas i det här uppdraget bör du trivas i en servicefunktion med kundkontakt och att arbeta nära dina kollegor. Du är prestigelös och servicemedveten ut i fingerspetsarna samt noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt. Du gillar att ta ansvar och du har en god förståelse för kundernas behov, vad utmärkt support innebär och affärsvärde. Vidare har du förmåga till helikopterperspektiv för att förstå helheten och du strävar efter att effektivisera processer med kundperspektivet i fokus.
Låter det här intressant? I så fall vill vi gärna veta mer om dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som har:
Gymnasial utbildning
Erfarenhet av att arbeta i CRM system eller backoffice-system
Goda språkkunskaper på svenska och engelska, i tal och skrift

Omfattning och tillträde
Heltid, konsultuppdrag till och med 2025-05-30. Tillträde 2024-08-26.
Skicka in din ansökan
Ansökan görs via vår hemsida. Klicka på knappen ansök och fyll i den efterfrågade informationen. Vid en första kontakt med ansvarig rekryterare får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Hon heter Fredrika Lundmark och nås via fredrika.lundmark@perido.se. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Om du har några övriga frågor är du varmt välkommen att kontakta oss på fraga@perido.se så svarar någon av våra rekryteringsassistenter dig. Ange tjänsten referensnummer 34737 i ämnesraden.
Om Perido
Varför heter vi Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1300 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal arbetar på våra kontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Perido AB STOCKHOLM
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 augusti 2024
  • Ansök senast: 11 september 2024

Besöksadress

Katarinavägen 15
Stockholm

Postadress

Katarinav 15, 8 tr
STOCKHOLM, 11645

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024